Back to work

Sara är riktigt händig. Hon tvättar och lagar mat, alldeles själv. En riktig housewife nästan. Nån rik kille som vill ha en sån? Jag har lovat att hålla ögonen öppna.

Sara tog en godis, trots att hon vet hur svag jag är för grupptrycket. Men sara sa att jag fick ta en oxå, eftersom hon tog en. Då blev jag glad, det var en god godis.

Var det nåt mer jag skulle säga när jag ändå är igång?
Nej, inte vad jag vet.

Ont i magen har jag dock.
Övertid blir det idag, lite extra pengar är ju iofs aldrig fel.

That's it for now.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

du glömde att jag bakade bröd och piroger!!! och hur sexig jag är min klänning du vet..

2005-12-05 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0