Det är vad jag kallar avslut

Igår var nog min sista match någonsin i Kempehallen. Lite sorgligt faktiskt, men jag fick ju en rejäl hejdå-fest iaf. 6-2 mot ssk, jag hade riktigt kul även fast jag åkte själv. Men jag träffade Joanna i andra pausen och surrade med henne. Träffade ju faktiskt en moderator-kollega från modohockey.se i första pausen med, även det mkt trevligt.
Aja, hur som helst så var det riktigt skoj. Hur ska jag klara mig utan modo där nere i småland? HV möter ju dessutom inte modo nån fler gång på hemmaplan den här säsongen. Timrå möter dom, så man kanske ska gå dit o se lillebror få pisk. Hoppas Robbie eller nån (fast vem skulle det vara? Jag känner ju bara en käft där nere. Robbie alltså) vill följa med. Isf bjuder jag på biljetten. Vore kul iaf. Frölunda möter Modo en gång iofs, men jag kollade tåg o sånt och jag skulle inte ta mig hem om jag gick på den matchen... men vem vet... jag kanske kan ragga upp någon där nere i götet som jag kan få sova hos. Hmm, how desperate am I?

Har inlett dagen med att kolla på film idag iaf. Saw. Jag är glad att jag såg den idag i dagsljus istället för att kolla på den igårkväll. Isf hade jag säkert inte sovit mkt.
Somnade dock som en klubbad säl igårkväll (tar tillbaka - inatt är mer passande) efter att ha haft en mkt bra dag. Hockey var det ju som sagt, med allt som hör till. (4 timmars bilkörning bland annat.) Pratade med Christian senare, ända tills batteriet i hans mobil dog. Oskar hörde av sig igen, stackars karlslok. Inte lätt att vara människa när andra människor behandlar en som lort... Hur fan tänker människor egenltigen? Både killar och tjejer. Beter sig som arslen. Jag hoppas ni får igen med samma mynt nån gång, så får ni se hur kul det är... Satt och pratade med honom en stund iaf, sedan sa vi godnatt och så var det dags för sängen. Inte svårt att somna kan jag meddela, fort gick det.



REKLAMPAUS
Sara är ett riktigt kap. Hon tvättar och diskar (nöden har ingen lag), bakar sina egna piroger (bland annat, Sara har ju så många talanger) och ställer alltid upp (på vad får du fundera ut själv). Sara är alltså ett kap. Så singelgrabbar, slå till nu! Hon finns bara i ett exemplar!




Resten av dagen då?
Tja, lär väl bli en del sittande här kan jag tro. TV ikväll. Var nåt jag hade tänkt se, men jag har glömt vad det var. Men jag hittar säkert nåt.
Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack Erika, men det verkar inte som nån nappar... typiskt, kanske måste vi sätta ut bilden på mig i nätklänningen? =)

2005-12-12 @ 08:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0