Det där jobbet....

Med risk för att sätta foten i käften på mig själv just nu, men GUUUUD va jag vill bort från det här jobbet! Jag kräks snart! Att folk ska måste gå o vara sura och irriterade på varandra (även jag, jag får krupp ibland.. eller typ ofta), och även må psykiskt dåligt på grund av det (återigen - även jag...), det kan väl aldrig vara hälsosamt. Nej, Jönköping - Here I come.
Och lita på att jag kommer leta aktivt efter ett sommarjobb där nere, alternativt ett annat här uppe. För jag lär nog knappast jobba mer på Arkivservice.

Men...

Det finns självklart människor på den här arbetsplatsen som jag kommer sakna. Verkligen sakna alltså. Det trodde jag aldrig när jag började här. Men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0