Hur skulle du reagera....?

Hur skulle du reagera.....

-...om du vann en miljon?
Jag skulle garanterat svimma, och skrika rakt ut.

-...om du fick reda på att du var adopterad?
Apatisk. Jag kan inte ens sätta mig in i situationen.

-...om du mötte en utomjording?
Skrika rakt ut, och springa så fort benen bär mig.

-...om du får en riktigt dyr/fin julklapp av ngn som du bara gett "skräp"?
Gud va pinsamt... Får man sjunka genom jorden?

-...om du fick reda på att en nära bekant eller släkting vill ta självmord?
Panik... Snacka om att man vill göra allt i sin makt för att stoppa det...

-...om du gick på Idol-autidion och fick höra att du sjunger sämre än "balladali-andreas" (eller vad han heter)
Återigen: Gud va pinsamt... Får man sjunka genom jorden? Och förresten, fy på er dumma jävlar som uppmanade mig att söka!

-...om Sara aldrig mer blir omnämnd i min blogg?
Hemska tanke! Det får aldrig hända!!!

-...om Modo vinner SM-guld i år?
Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen! Typ. Nej, men det skulle bli en segerfest utan dess like.

-...om du skulle hitta nakenbilder av dig själv spridda på nätet?
Hmm.. är dom bra så gör det inget. Haha närå, jag skulle bli rätt chockad.. Med tanke på att jag aldrig tagit några nakenbilder. Men dom kan ju vara fake, inte alls som den där läckra på Sara i fiskenätsdräkten! Mer äkta än den får man leta efter ;)

-...om du fick erbjudandet att spela in en porrfilm?
Nog för att jag vet att jag är grym, men så grym? Det var som fan. Men nej, det lockar inte.

-...om tomten fanns på riktigt?
Ja, men det gör han väl? Han och påskharen och Freddy Krueger

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu kommer alla vilja se mig i den där assexiga klänningen.. kanske jag måste ha på mgi den nästa helg...*funderar*

2005-12-04 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0