Nedräkning på allvar

Just nu, fast om två veckor, är jag jönköpingsbo. Längtar helt otroligt, obeskrivligt mkt.

Blev avtackad på jobbet igår, och lite idag med. Fick en så vansinnigt fin blombukett igår, sjukt fin alltså. Ska knäppa kort på dne och lägga ut bilden så ni kan få se den. Det är verkligen väääldigt fin!
Idag fick vi (jag och Tina alltså, vi som blir avtackade) lite sprit med. En vinflaska och en liten flaska skumpa. Så nu är nyåret räddat ;) Skojar bara, det blir ett nyktert nyår för mig i år.

Ikväll har jag, emma m och therese varit på Biteline och ätit tacobuffé. Skiiitgott.

Nu är det hockey som gäller, förlängning nu. Och så är det ju Kopps på tv. Den är ju rätt bra. Såg den första gången på bio med ante minns jag... Jag älskade den, han gillade den inte alls.

Christian är typ försvunnen... Jag vet inte vart han är, jag vet inte vad han gör... Han har inte varit online på flera dagar nu... Eller ja, fick iofs sms från honom igårmorse, om att han hade åkt till karlshamn eller nåt sånt, men igårmorse.. det känns om en evighet! Saknar honom...

Där var hockeyn slut iaf. 2-3 efter förlängning. Blää!
Aja, 1p är bättre än 0...


Längtar efter flytt
Längtar efter Christian
Och jag längtar efter dig med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0