Chantos

Jag har fått klartecken på lägenheten jag vill ha! Helt otroligt, jag kan inte fatta att det är sant. Tjejen skickade tre bilder idag, men skulle skicka fler imorn. UNDERBART! Jag har fjärilar i hela magen, och jag lovar dig, i min mage får det plats många fjärilar *nickar*.

Har varit hundvakt ikväll. Lille (?) Chantos. [Bilden] Otroligt roligt att få busa med honom igen. :)

Chantos

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på upplösningen av Desperate Housewhives. Rätt meningeslöst med tanke på att jag totalt sett... ett program, under hela seriens gång. Men men, upplösningar kan vara bra ändå. Sen har jag ju en pinfärsk Cosmo att läsa med.



Åhhh, jag vill flytta nu! =))

Kommentarer
Postat av: Linus Johansson

Hej!

Jag har ett par frågor till dig ang. Chantos.
För det första, jag känner igen honom som bara den.
Jag passade en Chantos under hösten 05, och ända sedan dess har jag försökt komma på vad han var för ras. Nu satt jag och letade efter rasen på internet och sökte på Chantos och din blogg kom upp. Det jag minns är att han hade en vit tass (vänster fram), bilden på Chantos när han ligger på gräsmattan ser exakt ut som den Chantos jag passade, plus att det ser lite ut som Evas (hundägarens) bakgård. Är det här den Chantos jag letat efter? Ägaren heter Eva Jonsson (bara 90% säker på efternamnet) och bodde då iaf i Granloholm i Sundsvall. Vore tacksam för svar till min mailadress. Mvh /Linus Johansson

2007-03-18 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0