Snart så

Snart är det jul. Eller ja, eller jo förresten, om precis en månad! Det är ju faktiskt den 24:e idag. Jag har världens sug efter att köpa julklappar. Roligt ju! Fast bara om man kommer på vad man ska köpa. Jag vet inte helt och hållet vad jag ska köpa, men jag har två bra idéer iaf, en till syrran och en till Christian.
Dessutom kan jag inte bestämma om jag ska jobba på julafton eller inte. Först verkade det vara en sån bra idé... slippa jobbiga delar av släkten, tjäna lite extra pengar.. men samtidigt, jag har jobbat julafton de senaste två åren. Och nu ska jag ju flytta till Jönköping, och då kan det ju faktiskt vara roligt att träffa dom, för sedan blir det ju inget förrän kanske tidigast till sommaren. Och det kan ju vara trist... Det börjar luta åt att jag inte ska jobba jul faktiskt. Men jag ska fundera lite till.
Santa

Ajaj, nu fick jag ont i magen iaf. Hela jag är en enda stor sjukdom tror jag. Eller nån slags sjukdomskoloni, tycker jag mår dåligt för jämnan...

Merry Christmas iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0