Sorgligt men sant

Jag tror jag börjar tappat tron på kärleken. För min egen del alltså. Jag vet att den finns, jag har sett den hos andra människor.

Jag blir avundsjuk.

Jag vill inte vara avundsjuk. Jag vill älska dig. Jag vill att du ska älska mig. Vem är du? Finns du?
Jag hoppas det, men jag börjar misströsta.

"Men herregud kvinna, du är 21 år och har hela livet framför dig"
Bespara mig pepp-snacket tack, jag vet allt det där. Man kan väl få ha en dålig dag?

__________________________________

"Why does it feel like night today?
Something in here's not right today.
Why am I so uptight today?
Paranoia's all I got left
I don't know what stressed me first
Or how the pressure was fed
But I know just what it feels like
To have a voice in the back of my head
Like a face that I hold inside
A face that awakes when I close my eyes
A face watches every time I lie
A face that laughs every time I fall
(It watches everything)"
[Linkin Park - Papercut]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0