Slutet gott, allting gott

Det är en underbar känsla när saker och ting som tyngt ens sinne, löser sig. Det är underbart.

Nu ska jag ge mig iväg till ikea o köpa blyerspennor, sudd o dyl. Ja, inte på själva IKEA då förstås, men ...hela stället kallas för ikea. Heter egentligen IKANO-huset och är ett stort shoppingcenter. Lättare att säga ikea ju. Uhm. Ja just det. Blyertspennor sudd o dyl. Jag ska ju göra högskoleprovet på lördag. Shiiiiit! Nervös som tusan är jag. Men men, det går säkert bra. Jag kan iaf inte få sämre resultat än förra gången (eller alltså, jag kan ju få det på provet, men då har jag ju ändå kvar resultatet från det gamla, och då är det ju det bästa som gäller.)

Babbel babbel.

Nu åkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0