Tänk om...

Tänk om hjärta och hjärna kunde komma överens, om så bara för en endaste gång.
Just nu vore ett väldigt bra tillfälle...

Tänk om man kunde läsa tankar. Det skulle göra att man slipper en hel del ångest.
Men det skulle nog skapa en hel del med...

Tänk om man kunde förflytta sig med en blinkning. Så man kunde hamna någonannanstans genom att bara knäppa med fingrarna.
Jag skulle inte stanna kvar i Sundsvall.

Tänk om det var jag som var den där lottomiljonären på gotland. Tänk så mkt roligt man kunde göra. Och tänk vad mkt fina grejer man skulle kunna göra för dom man bryr sig om.

Tänk om jag kunde äta lök. Tänk vilken skillnad det skulle kunna bli på maten. Mums.

Tänk om Diana var min alldeles egna pålla. Jag skulle vara lyckligast i världen.

Tänk om Christian kunde vara här, alldeles precis just nu. Dreams come true.


"Why save your kisses for a rainy day
Baby let the moment take your heart away
Have you ever needed someone so bad
Have you ever wanted someone
You just couldn't have
Did you ever try so hard
That your world just fell apart
Have you ever needed someone so bad
And you're the guy I gotta have
I gotta have you baby
-------
Every dream I dream is like
Some Kinda rash 'n' reckless scene
To give out such crazy love
ou must be some kinda drug
And if my time don't ever come
For me you're still the same
Damned if I don't, damned if I do
I gotta get a fix on you"

Def Leppard - Have you ever needed someone so bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0