Här händer det grejer.

Katterna har hittat gardinerna, sånna gardiner som når ända ner till golvet. Eller ja, just nu hänger de inte så mkt, jag har gjort knutar på dom nu. Vackert som tusan. =S

Den här tiden om en vecka anländer jag i sundsvall. The snowy city. Här nere är det närmast barmark, hur skönt som helst. Fast det snöade inatt, det gillade jag inte. Men, det mesta försvann under dagen som tur var.

Sen kan jag avslöja att min karriär som student är slut med. Men det orkar jag inte skriva om nu, och jag kommer heller inte svara på några frågor om det. Vill jag berätta mer detaljer så gör jag det, när JAG vill och orkar. That's the way it's gonna be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0