Jag tog mig en cider...

Det är  ju trots allt valborg, så trots mitt "Jag dricker nästan aldrig alkohol nu för tiden" (och det är ju faktiskt sant. NÄSTAN aldrig.) så öppnade jag en Smirnoff Ice som stog i kylskåpet. Det var när BB Live började; kl 21.00. Klockan är nu 22.30, och den är snart slut. Det är tur man inte har bråttom. Men skämtar du hur trött jag blev? Helt vansinnigt, jag är färdig för sängen. 22.30 på Valborgsmässoafton. Nej vet du vad. Jag tror jag ska gå ut och ställa mig i backen (jag bor ju trots allt på TallHÖJDEN) och titta på utsikten. Se om man ser nån brasa eller nåt. Och andas lite syre. Syre är bra. Andas är bra. Vad kan gå fel? Jo, det regnar. Men men, det är smällar man får ta.
Syre nästa.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det var snabbt drucket! hoppas du inte blev bakis.

2006-05-02 @ 12:59:25
Postat av: Anonym

du blev troligen trött av all kvalitetstv du ser på..

2006-05-02 @ 20:47:56
Postat av: Erika

Två oerhört intressanta och givande kommentare. Väx upp och våga stå för det ni skriver vettja.

2006-05-03 @ 18:28:17
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0