Back in Sundsvall

Tillbaka hos rötterna. Helt okej faktiskt. Resan gick bra, kändes inte som 7,5 timme på tåg. Jag använde inte ens datorn, hade inget strömuttag och orkade inte köra på batteri, så det blev mest mp3-spelaren som fick "jobba".

Kom till Sundsvall vid 14. Åkte hem hit till mor, lastade in mina prylar in das lägenhet, och sedan åkte jag till pappas jobb och hälsade på. Gjorde väl inte så mkt annat igår tror jag... Var och handlade åt mor en sväng, var även själv och shoppade lite på Hööks. Som om jag kunde låta bli? Köpte longerlina, grimskaft och ett gummiband (halsförlängare). Så nu när jag kommer tillbaka hem så blir det longering av häst-Lisa. Får la se hur det går!

Syrran kom förbi en sväng igårkväll med, så vi surrade lite. Hon funderar på att följa med mig tillbaka till jönköping när jag åker på tisdag. Det vore ju askul. Då ska hon få åka davids cross, och så vore det kul om hon kunde få rida ut en sväng med mig med. Gryyyymt. Det skulle nog både Lisa och Charity gilla tror jag. Få komma ut tillsammans. Yeeehaaa.

Och apropå ridning.
Grattis på födelsedagen mamma och mig i förskott, för på måndag åker vi till Myre Ridgård och rider en halvdagstur. Nordsvenskar. Skitmysiga hästar har dom där! Vilka ska rida? Jo, jag, syrran, mor, Joanna, och kanske André och Leif. Vore ju tokkul om karlarna kunde följa med oxå, även om det är kul som tjejgrej med.



Och vet ni vad? Jag saknar David. Redan. Galet.

Kommentarer
Postat av: joanna

hihi så mkt kul o se fram emot nu..fölisar( o Fröja) på torsdag, kina på lördag och ridning på måndag.aaahh vilken härlig avslutning på sommarlovet>?=

2006-08-09 @ 11:14:41
Postat av: Emma

7,5 timma? Men guuuddd jag som oroar mig för mina 3 timmar hem... jag ska nog inte klaga!

2006-08-09 @ 14:04:59
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: sara

Hur länge blir du hemma nudå månne? om man hinner se dej nåt kanske.. jobbar iofs hela helgen du ska väl ner och kolla på drakarna förstår jag?

2006-08-10 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0