Dags för arbetslöshet igen?

Joakim, min Manpower-chef ringde nyss. Krister, min chef på Kongsberg hade ringt honom och berättat att jag hade svimmat och ramlat igår.

"De var lite oroliga ifall det kunde hända igen, så dom tyckte nog inte att du borde vara kvar där ute. Du kan ju komma hit på måndag så kan vi diskutera det, och se om vi har några andra uppdrag åt dig, eller om vi kanske måste avbryta helt, vi får se. Vi tar det på måndag".

Det här känns förbannat jävla ruttet. Det var ju inget farligt! Jag HAR lågt blodtryck, jag vet det, men det är ingen fara så länge jag inte klantar mig (reser mig upp för fort tex, som jag gjorde igår). Jag har absolut inga problem med att jobba, absolut inte.Det har ingenting att göra med hurvuda det är ansträngande eller inte, för Kongsberg är knappast ansträngande...

Jag vet inte vad jag ska säga... Det här SUGER.
Får se vad dom säger på mötet på Måndag. Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: joanna

va dumt. hoppas det ordnar sig

2006-08-25 @ 15:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0