Men skit på dig då

Jag är tjurig. Sur. Irriterad. Det går inte som jag vill. Fuck fuck fuck.
Jag MÅSTE ha en bil. Banken ville såklart inte ge mig ett lån, men det hade jag ju redan väntat mig. Jag måste ha en bil. MÅSTE. Blir tydligen kvar på kongsberg ett par veckor till. Vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt, bra antar jag, så jag får en inkomst. MEN. Problem två. Jag kommer inte in på den förbannade timrapporteringssidan på manpowers hemsida. Det står att man bara ska logga in, och sedan klicka vidare till direct time. När jag loggar in så finns det inte nåt som heter så på hela förbaskade sidan.

Ja, jag är tjurig. Jag skiter i det. Och jag ska väl egentligen inte klaga när ett jobb ramlar ner i knät på mig, och jag har världens bästa pojkvän, men det hör inte hit just nu. Och pank är man med.

Jag känner en ångestattack som bara ligger och lurar. Det känns som att om jag bara ger den lite utrymme så kommer den komma. Jag vill inte, jag klarar det inte, jag orkar inte.


SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0