Ni skulle bara veta...

... hur mkt jag faktiskt saknar David nu. Jag fattar det knappt själv. Men så är det iaf.

Nu är det då alltså söndag. Snart hemfärd. Mamma sitter och syr gardiner till mig just nu, och själv ska jag ut till förrådet och kolla vad det finns för olika hästprylar som jag ska ta med mig tillbaka. Insåg nyss att jag kanske inte har så mkt plats att packa på. Illa. Menmen, skam den som ger sig. Jag ska nog lyckas! Vill ha med mig grejerna tillbaka iaf, det bara är så.

Fast... jag lär nog ska sova en liten sväng med. Är sååå vansinnigt trött idag.
Imorn ska vi rida på myre ridgård. Skoj! Längtar.
Och på tisdag vid 10 går tåget söderut. Då får jag ÄNTLIGEN träffa David igen. LÄNGTAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0