Partikollen

Ännu ett partitest gjort, fast på Aftonbladet.se denna gången. Återigen hamnade jag åt det blåa hållet, kanske lika bra att 'erkänna färg' som det så fint heter. Jag vet inte. Helst av allt skulle jag vilja se en lista med alla partiers åsikter, vad dom är för och vad dom är emot. Då kan man ju helt enkelt se vilka man har mest gemensamt med. Simpelt!

Här nedan är mitt resultat på partikollen iaf:

Partikollen



I expressens variant var jag väl kd, c,m, fp, mp tror jag väl. Här var det lite annorlunda, men samma partier i topp. Svårt sånt här.

Hur som helst, Jonas skickade en rolig länk förut, för alla oss partiförvirrade stackare. Knappnytt. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Frisco

Jag orkar inte göra nåt test. Jag Vet Vad jag ska rösta på redan. Inget sVårt Val för mig. Men jag aVslöjar inget.

2006-08-20 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0