Skallebank

Har huvudvärk, har haft det större delen av dagen. Nu börjar det dock bli värre. Ser fram emot att sova, men vet inte riktigt när mamma och Leif tänkt gå och lägga mig. Vill inte jäkta dom, men hoppas att det inte blir allt för sent. Är dock inte alls ngn höjdare att sitta vid denna datorn, bilden i skärmen skakar, så man blir alldeles snurrig. Väldigt jobbigt faktiskt, men jag vet inte vad man kan göra åt det. Om det ens finns ngt att göra.

Det var iaf trevligt på myre, även fast vi fick veckans sämsta väder. Ösregn. Så det blev ingen halvdagstur, vi nöjde oss med 1,5 timme + fika. Trevligt ändå. Jag red Goliat, söt sak. Bilder kommer senare i veckan.

Nu blir det mer tv, sedan sova, sedan tåg. Sedan David. Längtar efter min älskling! (ifall ngn hade missat det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0