Det där med barn och skilsmässa...

Kollar fortfarande på 45 minuter, och han berättar att hans fru vägrade låta honom träffa sina barn.

Jag säger så här. Om jag någon gång har barn och skiljer mig så hoppas jag att båda parterna är mogna nog och sätter barnen först och inte säger "Barnen ska inte få träffa dig!" Vem vinner på det egentligen? Knappast barnen.

Jag tycker fortfarande synd om mannen. Hans fd fru förstör för honom på det ena sättet efter det andra, och jag tycker även synd om barnen som inte får träffa sin pappa. Jag blir bara arg på människor som beter sig som hon gör. Hon har ju själv satt sig i den situationen genom att inte berätta om sin smitta från början.

Nej, jag blir arg. Morr.

Nu ska jag ringa David och sedan ska jag sova. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Eva

Arg är bara förnamnet!!!
TACK för all hjälp via MSN!!! Jag har klarat av 2 st CD nu!!! TACKKKKKKKK!!!
God natt!! =o)

2006-12-19 @ 23:03:53
Postat av: Emma

Jag blev också tvungen att kolla på 45 minuter. Fan vilket jävla öde! Stackars honom som inte visste nånting om nånting från början!

2006-12-20 @ 17:16:37
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0