Fimpa nån annanstans!

FimpDet är så här att mina grannar ovanför röker. Och deras fimpar landar på min balkong. Jag börjar tröttna på att plogga fimp där ute. Det är tur att det är relativt kallt ändå så att inte katterna är där ute och äter på dom innan jag hunnit slänga dom.

Men, det är ju inte så att jag är tuff. Jag vill gå upp, knacka på och be dom att sluta slänga sina färdigrökta cigaretter ner på min balkong (och grannen nedanför antar jag oxå får sin beskärda del, jag har ju trots allt nät på min balkong och det ramlar in ändå). Men, jag är ju som sagt rätt feg, och det ligger närmare till att jag skriver en lapp och lägger den i deras brevlåda. Det måste man väl ändå kunna göra?

Hur som helst så väntar jag tills efter jul, tänker inte vara en gnällig granne såhär i juletider. Nyår däremot.... Hehe ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle också lämna en lapp. Det är okej att göra så tycker jag.

2006-12-23 @ 01:10:34
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emla

Säga det till dem personligen är nog det bästa! då vet man att meddelandet kommit fram! En lapp är så lätt att skylla att man inte fått!

2006-12-23 @ 09:16:24
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0