Vilket vansinne...

Skrev tidigare om mannen med HIV-smittad fru. Sitter just nu och kollar på 45 minuter, och ja, jag blir upprörd. Och ja, jag tycker fortfarande synd om den mannen. Hans fru ville inte vara med i programmet, men hade via sin advokat skickat en kommentar, där det stog bland annat att hon tyckte att hon inte borde vara den som ifrågasätts, utan att han borde ifrågasättas som vill ta barnen ifrån deras mamma. När Renée Nyberg senare pratar med advokaten sitter denna och säger att mannen uppenbarligen inte har oroat sig för riskerna med att hustrun var HIV-smittad. Jag förstår att hon försvarar sin klient, absolut, men är hon dum i huvudet? Klart han inte oroat sig när han inte vetat om något. Åhh, sann idioti.

Jaja, nu ska jag återgå och kolla på fortsättningen.



Han får inte bo kvar på gården för att HAN INTE HAR TILLRÄCKLIGT STARK ANKNYTNING TILL GÅRDEN.

DET ÄR EN FAMILJEGÅRD FÖR I HELVETE.

Jag blir så förbannad på myndigheter och beslutsfattare så jag mår illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0