Adventures

Vad ska man säga, det är mkt som händer nu för tiden. ÄNTLIGEN! Jag har sluppit klättra på väggarna de senaste dagarna, och det har varit underbart.
Har ju redan skrivit om det mesta, så det är ju onödigt att upprepa. Har träffat internetkompisar på löpande band, om det var ngn som missat det. Jocke i onsdags, Stefan torsdag-fredag, och igårkväll var jag hos Dan och kollade på film. Han hade en galen hund, en söt sak som älskar chips. Roligt var det. Hans ormar var dock inte lika roliga. Läskiga som fan! Uscha.
Veckan som kommer då? Japp, fullt upp igen! Kanske, iaf. Får väl se.
På tisdag ska jag iaf till vårdcentralen och träffa tant doktorn.
På fredag åker jag till Hässleholm, är bjuden på inflyttningsfest! Ännu en internetkompis jag ska träffa alltså, haha =) Aktiv flicka här... :) Det ska bli roligt! Kameran följer självklart med, både mobilkameran och digitalkameran, så ni ska få se bilder sen, promise! =)
Sedan så är jag inbjuden till Katrineholm i veckan med, men jag vet inte riktigt om det blir ngt med det. Men, vi får väl se!

Måste dessutom ringa A-kassan imorn, och höra om dom har nåt att säga om mina chanser att få lite pluring. Jag vet fortfarande ingenting.

Och annars kan jag väl berätta att jag vänt på dygnet. Men jag trivs med det, och det stör ju ingen annan, så varför inte?

Dessutom är jag muffinssugen. Tänkte att jag skulle baka med, men jag tror faktiskt inte ens jag har en visp. Måste ta o kolla det. Annars kanske jag ringer och flörtar lite med grannen. Troligtvis inte iofs, känner mig mer och mer distanserad från honom... Tyvärr. Fortsätter det på det här viset så kommer vi glida ifrån varandra, varesig vi vill eller inte. Men, det är hans val, finns inget jag kan göra åt saken. Så, den som lever får se.

Jaja, nu ska jag rota igenom lådorna efter en visp. Drömma går ju.

Auf Wiedersehen!
Tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0