Gegga i fejjan

Då sitter man här igen då, gör sig redo enligt konstens alla regler. Just nu är jag grön i ansiktet. Jo, det är sant. Ansiktsmask. Måste ju vara ren och fin och allt vad det heter, när jag nu ska träffa Henke ikväll. Än så länge har det inte kommit ngt emellan iaf, så jag får väl hoppas att det fortsätter så.

- Paus -

Sådärja, nu ser jag ut som vanligt igen. Men du kan tro att jag är len i ansiktet! Whiie.. :)

Bröt förresten av en nagel när jag var ute med glassbilen (det gick bra btw), halvvägs in på tummen! Jävlar va ont det gjorde, och jävlar va ont det fortfarande gör.

Well well, jag ska fortsätta göra mig klar. Ser fram emot kvällen, helt klart.
Och OM  det nu inte blir nåt med Henke... Så har jag ju iaf OS att se fram emot! :D

Heja Sverige!





Så här kunde det vara imorrn:
Du: Hur gick det igår?!
Jag: Behöver du ens fråga? Det blev inställt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0