Like a Zombie

Jag är SÅ vansinnigt trött...

Kände mig trött när jag gick och la mig vid 3-tiden inatt, men det släppte när jag väl landade i sängen. Tusen tankar snurrade runt, och jag mådde fortfarande illa. Sova var uppenbarligen inget alternativ. Låg vaken och messade med både Henke och Stefan ett tag inpå småtimmarna. Henke som jobbade och Stefan som.... var vaken.  Jag tror att jag slumrade till ett par gånger iaf, men vaknade lika snabbt igen. Fråga mig inte varför. Nu svider ögonen, och jag är så trött. Erika going zombie-style. Undrar vad tant doktorn säger om det?

Ska snart gå till bussen iaf.

Schema för dagen:
  • Doktor
  • Skola
  • Shoppa (Jag ska köpa en visp! Jag har visserligen tappat lusten att baka, men nästa gång andan faller på ska jag banne mig inte sakna en så mesig sak som en visp)

Jävlar va jag har ont i magen... jag vill bara krypa ner i sängen igen, och bara ligga där. Ungefär som alla andra dagar mao.


Nej, time flies when you're having fun (?) och det är dags för mig att gå till bussen. Men som sagt, jag återkommer senare...

Kommentarer
Postat av: Sara

väntar med spänning på fortsättningen... hoppas du får hoppa in på skolan igen.. annars.. är det väl bara att flytta hem igen?! =)

2006-02-21 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0