Typiskt

Som jag redan berättat så har jag fått komma tillbaka till skolan. Whoho! Men, jag har ju inte alla böcker som vi ska ha, eftersom jag inte köpte fler när jag hoppade av. Jag saknar 2 av dom 3 böckerna vi skulle ha läst ur tills imorn. No problems tänkte jag, jag köper dom nu.
Nej, det gick ju inge vidare. Slutsålt - såklart. Vad hade jag väntat mig? Well well, det ordnar sig, jag går till biblioteket och läser dom där (man får ju inte låna med sig kursböcker hem). Söker i JULIA, högskolans bibliotekskatalog på internet. Den ena boken jag "vill ha", English Poetry - From Wyatt to Walcot, den finns inte alls. Suck. Den andra boken, Pygmalion, (som inte räknas som en kurslitteratur-bok) är utlånad och reserverad. Lysande sickan.
Stadsbiblioteket då? Poesiboken finns inte där heller, och - vill du gissa hur läget är med Pygmalion? Jo, helt rätt, utlånad.

Typiskt.

Kommentarer
Postat av: sara

VILKEN OTUR.. MEN SKAM DEN SOM GER SIG...

2006-02-24 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0