Date again

Imorn är det dags igen. 16.15 åker Henke från Gränna, 17.00 ska jag möta honom nere på bussstationen. Vi ska inte göra ngt speciellt vad jag vet, vi åker nog hit, beställer mat (pizza! Min första jönköpingspizza. Ca 3 veckor efter flytten. Det är väl godkänt?), kikar på tv (big brother såklart, jag är redan beroende), och sedan blir det kanske ngn film.
Eller ja, förhoppningsvis blir det väl så får jag väl säga, för han har tydligen blivit förkyld. Så vi får väl se hur han mår imorn, om han orkar eller inte. Men, jag hoppas ju att han kommer hit iaf.
Men en sak är säker; han får INTE röka inomhus här hos mig. Han kommer få blå-nej, det kan jag lova.

Robbie har sagt att jag ska få soffan ikväll med. Fast, hur många gånger har han inte sagt det? Men jag hoppas verkligen det blir av ikväll, speciellt eftersom henke kommer imorn. Jag har redan sagt att det är okej att han sover över här (om han orkar som sagt, man vet aldrig.), så OM det skulle bli nåt knas så är det ju bra att ha en extra sovplats. OM det skulle knasa sig alltså. Annars har jag ingenting emot att trängas lite... *ler*

Nu ska jag fortsätta kolla på Storebror. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0