Men för fan!

Är det okej om jag flyttar nu? Nu direkt?
Jag tar fan in på hotell snart, jag är SÅ JÄVLA LESS PÅ DET HÄR. Jag får inte ha mitt rum, jag får inte se på vad jag vill på tv:n (mamma kollar ju med). Det är kalt och jävligt när man ska ut med bilen eftersom hans jävla bil är i garaget.
Och nu är det så, mina damer och herrar, att om herrskapet får sin vilja igenom så ska jag inte få ha internet heller. Jag blir så jävla less bara... jag vill inte vara här.
Hade ju hoppats att den "sista tiden" hemma skulle bli rolig, härlig osv, men det blir helt och hållet tvärt om. Kaos och katastrof...



Men jag har iaf fått gosa lite med Snobben idag...
Snobben
Snobben är våran grannes katt, men han är lite områdeskatt, han är hemma hos dom flesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0