Snart dejt

Och nervös som FAN är jag kan jag meddela. men roligt ska det bli :)

Bussen till gränna går om 30 minuter, och jag har 6 surfminuter kvar. Lika bra det, fryser om fingrarna som vanligt.

Han ska bjuda på mat iaf. Och vin. Flott. Hehe. (Ska jag bli nersupen ikväll? Well well, tacka och ta emot).

Är hungrig redan nu. Ska gå in på pressbyrån och köpa en macka, kommer bli en olidlig resa annars.

Och just nu leder modo mot jönköpingslaget HV. Känns bra.


Och snart (20 dagar) börjar OS. Vackert!


Kommentarer
Postat av: Sara

ööh! fan va dålig du e på att blogga!!!

2006-01-26 @ 14:12:52
Postat av: Sara

ÖÖÖÖÖH!! fan va dålig du e på att blogga!

2006-01-26 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0