Stackars Maestro

Idag har mitt stackars maestro blivit utslitet. Klippte mig först imorse, 300 pix.
Gick på Venuella (ja faktiskt. Utifall det blir ensamt i jönköping. haha), 200 pluringar.
Mötte syrran. Vi köpte hudprodukter och lite av varje (inte kläder) på H&M för 300 kronor.
Vidare till Café Brevé, dagens billigaste stopp. Uuunderbart god curry-kyckling-baguette och dryck. 45kr.
Därifrån till Wedins. Nya dojor. 400 spänn.

Jävlar va snygg jag ska bli nu förstår ni. Jag ska få jönköping på fall.

46 timmar till ankomst i nya hemstaden.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hmm, när du varit ute o shoppat sådära mkt... då borde du ju stajla till dej riktigt ordentligt o lägga ut ett nytt kort på en ny Erika... För du börjar väll ditt nya liv nu med böcker och alkoholen samt kanske någon najs boy?! :)

2006-01-12 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0