Surpuppa

Fan va less jag är. LESS. LESS. LESS. Jag kan inte ens glädja mig åt att det är hockey ikväll.
Helevete, jävla folk. Jag vill ha tillbaka mitt rum, min säng, mina grejer, mitt privatliv. Är det så jävla svårt att förstå??

Har blivit ovanligt mkt svordomar den senaste veckan. UNDRAR vad det kan bero på. Kan väl aldrig vara bristen på rum, bekväm säng, mina grejer, garage (varm bil på mornarna), privatliv...?
Visst, André verkar vara en kanonkille, och det är roligt för dom att dom funnit varandra... Men kan dom inte fortsätta finnandet i Hoting?!
Jag orkar seriöst inte mkt mer... Jag sover dåligt som ett as, konstant trött, har inget privatliv (upprepar jag mig? Kan jag väl aldrig tro.. Inte JAG?) och en massa andra småsaker gör att jag blir helt knäckt. Känns som att minsta möjliga motgång skulle kunna knäcka mig just nu, skulle säkert kunna sätta mig och stortjuta för nån liten skitsak...

Jag ska flytta hemifrån, och jag ska aldrig mer bo hemma. Jag ska aldrig mer böja mig för när emma och mamma gaddar ihop sig...

Jag håller på att gå sönder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0