Det är en klok syster jag har

Kikade in på min systers sida på Nightlife nyss. Kloka saker hon skrivit där. Hon lär knappast ha kommit på dom själv, men roliga var dom.

"Åldern spelar ingen roll
om man inte är ost"

"Min största misär i livet just nu är vetskapen om att jag aldrig kommer att kunna hångla med mig själv. "

"Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer för fort på morgonen."


-To be or not to be-
-To be is to do-
-Do be do be doo-




Hon är cool min syster. Saknar henne faktiskt.



(Saknar mor och far med. Och mostrarna. Och hästarna. Hemresa 8/8. Gött. Men då kommer jag sakna David istället. Skrutt då. Men men, det är ju bara en vecka!)

Kommentarer
Postat av: Therese

Sa galgen inte rätt mkt om var byxkjolen kom ifrån :D KappAhl.. Fast de har även några liknande i H&M´s höst katalog! As sköna är de!

2006-07-24 @ 21:51:00
URL: http://therese.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Skojjigt att du har hittat en kille :D
*hihi* Brukar faktist vara inne i din blogg och smyga runt lite emellanåt ;)

2006-07-24 @ 21:52:47
URL: http://therese.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0