Duktig ikka!

Idag har jag varit duktig! Eller ja, iaf nu på kvällen. Men det är bättre än ingenting va?

  • Diskat.
  • Städat badrummet. Skurat badkar, handfat och toalett, och svabbat av golvet.
  • Skruvat upp gardinstången i vardagsrummet, och satt upp gardiner som jag hittade i en kartong.
  • En halvhjärtad ommöblering. Flyttat divanen och byrån. Har en tanke nu hur jag kan tänkas vilja att det ska se ut.
 
Imorgon ska jag:
  • Åka till vårdcentralen. Och inte missa bussen den här gången.
  • Köpa en längre antennsladd.
  • Dammsuga.
  • Skulle VÄLDIGT GÄRNA vilka köpa byrån med, och montera ihop den. Men jag behöver Davids hjälp för det. Ska fråga om han inte kan tänka sig att hjälpa mig med det innan jobbet, om han har nån stund över. Han ska nämligen tvätta bilen och städa den invändigt imorn.

Och Phaämma hade oxå städat idag läste jag.

Undrar om det är nåt städvirus som går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0