Hemma igen

Tillbaka på Hulan igen. I min ensamhet. David är hemma hos sig. Vi har varit med varandra mkt nu! Sovit tillsammans massvis. Och kramats massa massa. Och en sak som jag älskar, det är att han inte är rädd för att krama eller pussa mig när vi är ute bland folk. Det känns inte som att han skäms för mig. Fantastisk känsla, har nog aldrig varit med om det förut.

Så, David, jag antar att du läser det här förr eller senare, jag tycker om dig vansinnigt mkt. Kom att tänka på en liten textsnutt från en Lars Winnerbäck-låt som känns smått passande...

"Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig."

Ja, det känns passande. För övrigt en ruskigt bra låt. "För Dig" heter den, om någon undrar..

Chefen ligger här nere och gnager på mina tår. Dom är söta mina små kissar. Jag har tur som har tre så underbara pojkvänner. Två fyrbenta och en tvåbent. Tycker om. Hur som helst, när jag åker hem till Sundsvall i augusti så ska David eventuellt vara kattvakt. Bo här i min lägenhet. Då får han även nära till jobbet =) Eller ja, närmare iaf =) Skönt att han gillar katter. Verkligen gillar, han är så söt när han gosar med sin egen katt. Ja alltså, sin katt som bor hos hans föräldrar.

Hmm, börjar kanske bli på tiden att boka biljetterna till Winnerbäck-konserten i Huskvarna. Jag SKA gå, det är bara så. Phaämma åker till Sundsvall imorn för att gå på Lassekonsert. Lyx. Du får ge en recension sen Emi!

Nu ska jag kolla på lite bilder från förr i tiden känner jag. Inte SÅ mkt förr i tiden, bilder som jag har på datorn bara. Me like. Sen blir det sova. Trött är jag!

Good night people

Kommentarer
Postat av: Jonas

Varför skulle man skämmas över att gosa offentligt?
Låter ju bara fånigt!

2006-07-21 @ 00:27:22
URL: http://klutten.blogg.se
Postat av: Ämma

YES! jag SKA fara... mirakulöst nog avtog febern och halsen känns bara lite ond! *skuttar omkring*

2006-07-21 @ 09:32:47
URL: http://hayes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0