Morgonhumör

Dom som känner mig vet att mitt morgonhumör inte är det allra bästa alla gånger. Men det finns några saker som kan förstöra det ytterligare. Tänk gräsklippare, motorsågar, borrmaskiner, lastbilar, traktorer.
Både igår och imorse är det nån DUMJÄVEL i ngn lägenhet här i huset som börjat borra tidigt på morgonen. Okej, tidigt är relativt, men jag sover ju dåligt som det är. Igår började dom iaf vid 10 tror jag, men imorse var dom tammefan igång redan vid 8. En underbar början på en dag som till största delen kommer innehålla städning, disk, tvätt och svett. Mums.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är "gör-det-själv" period nu på året. Alla i mitt hus river och sliter. Men här är de tvärtom sätter igång med borrmaskinen vid 12 på natta. Idioter! Kan tänka mig det blir ne jobbig sommar med tidigar mornar från jobbet och massa grannar som tycker det är bäst att renovera när jag ska sova!

2006-06-08 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0