You make me sick...

Gromning är för mig ett helt nytt uttryck. Innebörden dock allt för bekant. Äldre "herrar" (läs: gubbjävlar) som raggar upp "småtjejer" på nätet, men sexuella baktankar. För allvarligt talat. Hur är man funtad i huvudet när man ber en 13-åring (give or take några år med.) om nakenbilder, cam, sexträffar osv?

Läste lite på DN.se förut, och det var då jag såg uttrycket gromning för första gången. Här är artiklarna jag läste, och dom gjorde mig verkligen illamående.

"Gubbarna finns på alla sajter"
På några minuter får "Lovisa 13" sexuella förslag

Sånt här är helt vidrigt, men tyvärr vardagsmat på många chatsidor. Aftonbladets chat måste nog vara en av dom värsta. Inget illa mot aftonbladet i övrigt, men den chatten... Det bara kryllar av kåta gubbjävlar där.

Tvångskastrering ska dom ha. Iaf dom som går hela vägen. Hur man ens som vuxen människa kan överväga sex med ngn under 18... Det är för mig helt ofattbart.

Åhhhh va ni gör mig FÖRBANNAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0