Det där med bussar

Hur gör du när du åker buss? Det verkar vara lite trend i hur man ska trycka på stoppknappen till vilken hållplats.
Hmm, snurrigt värre. Men jag menar, som när man åker hit hem, och ska kliva av vid Slätten. Då är det lite som att man ska vara först med att trycka på knappen. Folk är alltid extremt snabba att trycka på stoppknappen direkt efter föregående hållplats. Samma sak med dom som ska av vid Röde Påle, folk är EXTREMT tidiga. Ska man däremot kliva av vid Ljungarum för att byta till bussen till A6, då är det genast annorlunda. Då verkar det snarare som att knapparna är smittspridare och att INGEN vill ta på dom. Och det är inte det att det inte är ngn som kliver av där, för det är alltid minst 5 pers som kliver av.

Vardagsgrubblerier.



Grattis Finland till segern i Melodifestivalen. Det var ni värda, äntligen en BRA låt som vann!



Folk bloggar alldeles för lite. Jag har 8 bloggar som jag bevakar. På sin höjd ungefär 3 uppdateringar per vecka. Inte per blogg alltså, utan totalt. Okej, fine, en mindre underdrift. Men det kan knappast vara mer än 5 iaf. Fast å andra sidan kan ju inte alla vara som mig, och blogga om livets mest meningslösa grubblerier... :)

Kommentarer
Postat av: Emma

tsss.. bloggar fan så gott som varje dag jag! :P

2006-05-21 @ 00:28:02
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Erika

Haha, ja se på fan, det har du ju rätt i! Jag är för snabb att läsa helt enkelt. Eller så skriver du helt enkelt så bra att jag inte kan få nog ;)

2006-05-21 @ 00:29:44
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0