Det här kan bli spännande....!

Jag har skaffat mig en ny konkurrensfri favoritserie på tv; Greys Anatomy. Älskar den! Så otroligt bra.
Hur som helst, törs man berätta att man laddat ner avsnitt från internet? Om man inte törs så har jag inte gjort det. Och om man törs så har jag.
Hur som helst igen, imorn ska jag åka tåg. Massa tåg. 8 timmar tåg. Jag har laptop. Laptop med Greys anatomy på. X2000 har strömuttag till alla stolar, så min laptop är laddad under i princip hela resan utom till Skövde. Alltså kan jag kolla på Greys hela nästan hela vägen hem! Åh så underbart.

MEN

Jag är lite lustig när jag kollar på tv och film. Är det roligt, då skrattar jag. Jag kan inte låta bli, det bara blir så! Och Greys är roligt. Och jag skrattar. Kan du se det framför dig? Erika på tåget. Hörlurar. Greys. Gapskratt. Stackars medresenärer!

Som sagt, det här kan bli spännande.

Kommentarer
Postat av: joanna

"Om man inte törs så har jag inte gjort det. Och om man törs så har jag.
" den var bra du=P

2006-05-30 @ 21:34:06
Postat av: Erika

Man måste ju gardera sig... ;)

2006-05-30 @ 21:38:20
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Emma

Greys är GRYM!

Helt udnerbar serie... min favvo också!

2006-05-31 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0