Insomnia....

Så trött. Såååå trött. Såvitt jag vet har jag sovit max en timme hittills. Sammanlagt. Insane. Insane. Insomnia.
Fick ny medicin för ca 1,5 vecka sedan, och den fungerade faktiskt. Jag sov mer ihållande. Tabletterna är slut nu, och jag väntar på att få nya. Problemet är bara att jag kommer inte få ta dom varje kväll. Dom är vanebildande, man blir beroende. Får max ta dom 3 gånger i veckan. Men men, kanske bättre med 3 bra nätter än ingen... Tror jag ska göra ett nytt försök med propavan. Inte just nu alltså, men kanske ikväll. Jag vill så gärna sova, sova normalt. Det har jag inte gjort sen.... Jag kommer inte ens ihåg.
Jaja, jag ska läsa lite. Kanske blir trött av det. Kanske kan sova nån stund till, det vore bra. Och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0