Oh boy, en sån underbar dag.

Den här dagen har varit den bästa på VÄLDIGT länge. Saker och ting har bara rullat på!

  • Jag får nyckeln till lägenheten 1-2 dagar tidigare än planerat. Det blir alltså inget krångel med att jag åker till Sundsvall den 31/5. Wunderbar.
  • Jag har fått tag på en säng! 120 cm, just the way I like it. Och billig med! 150 kr! Det är alltså själva sängen med ben, bäddmadrass får jag köpa själv. Men ändå! Fan vettu, att hitta en så billig säng... Det trodde jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: Ämma

Mkt söt! :)

2006-05-18 @ 09:34:12
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Sara

Håller med Erika, söt kille! Hoppas han är söt på insidan oxå.. verkar ju vara lite torka på dom killarna i våra liv.. GRRRR

2006-05-18 @ 11:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0