Just another tuesday.

Vaknade vid 10 av telefonen. David ringde och meddelande att X-et skulle komma och hämta sina grejer och lämna nyckeln ikväll vid 19-20. Ja, det får hon väl göra, ska bli rätt skönt (både för mig och honom gissar jag) att få bort grejerna från lägenheten. Jag ser fram emot den nya X-fria lägenheten... :-)

Har haft svårt att äta den senaste tiden. Jag har skaffat mig dålig aptit igen. Jag vet inte riktigt varför. Haft annat att tänka på misstänker jag. Men men, det ska nog ordna till sig. Ska försöka med lite frukost nu strax. Typ koka nåt ägg eller så, det brukar kunna gå ner.

12.34 går bussen till Ryhov, jag ska iväg på bassängträning igen. Nacken och axlarna känns bättre nu än när jag började med det faktiskt! Så det han kanske hjälpt, det trodde jag nog inte. Det är däremot ingen hemlighet att jag har haft ont i handlederna sedan spinningen för en vecka sedan. Galet.

Vad som händer efter sjukgymnastiken vet jag inte. Jag ska åka hem iaf. Kanske städa, glo på tv, bara slöa. Ja, jag är nervös för att David ska träffa sitt ex, jag borde hitta på ngt att göra så jag slipper tänka på det. Fast vad vet jag, det kanske inte blir så "farligt". Det kanske är bra! Han kanske kommer mer till "ro" efter att dom träffats, och det vore ju skönt, för oss båda.

Jag ska försöka att inte tänka på det. Nu ska jag äta lite, och sedan ska jag åka till sjukgymnastiken.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0