Känner lugnet

Jag är ganska bra på att jaga upp mig över småsaker. Det vet nog de flesta vid det här laget.

Pratade med David nyss, hans ex dyker väl upp inom några timmar. Han verkar inte jätteangelägen om att träffa henne, snarare tvärt om, att han hellre skulle slippa. Själv har jag accepterat att dom ska träffas, att dom ev kommer prata om saker och ting, att det kan ta en stund, och det känns okej nu.

Okej, jag är väl inte jätteförtjust i det, jag är ju trots allt inte perfekt, men det känns betydligt mer okej nu än vad det gjorde imorse när jag vaknade.



Sjukgymnastiken gick iaf bra. Och som vanligt när jag kommer hem från badet med någon halv % klor i håret (ja, jag tvättar det, men det luktar ändå lite klor.) så ska Chefen äta på håret. Så fort jag sätter mig i soffan, eller lägger mig ner, så är han där och bökar ner ansiktet i tofsen. Han är rätt rolig... :-)

Vi var ju även på hockey igår! Skoj att modo vann denna gången, fast det hade ju varit roligare om de hade vunnit den matchen då Joanna och Mange var här, men man får väl vara glad för det lilla! David har iaf skaffat sig en HV-matchtröja nu. Vi stog på mixad ståplats i varsin matchtröja, och hejade på olika lag. HV hade i princip ingenting att komma med de 2 första perioderna, tredje kändes betydligt mkt mer nervöst. Men det gick ju vägen! 3p till modo! Och det är ju aldrig fel :-) Imorgon spelar de hemma mot Timrå,och då vore det ju inte fel med ytterligare 3p.

Imorn ska jag träna igen hade jag tänkt. Och fortsätta hjälpa David att packa. Det är ju snart dags för flytt! Spännande.  Lite roltigt att jag ser fram emot det så mkt, David är nog mest nervös än så länge :-) Men han kommer nog känna att det blir roligt med tror jag.

Nu ska jag äta lite daimmjölkchoklad. Den är ju faktiskt hysteriskt god. Och ska jag ändå träna imorn så kan jag nog unna mig några rutor.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ursäkta om jag frågar men varför ska han prata med sitt ex? Ni har väl varit tillsammans ett tag så det måste väl ha varit månader sen dom var tillsammans? Varför har han inte rett ut det där innan?

2006-11-28 @ 20:11:11
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Erika

Du ställer ungefär samma fråga som jag grunnat på med... Dom gjorde slut för ett år sedan! Och tydligen så har väl hon varit för upptagen för att hinna ta itu med grejerna. Men det är väl egentligen ingen ursäkt, för han hade lika gärna kunnat ta itu med det och åkt med grejerna till henne... men nu är det gjort iaf, så man får väl vara glad för det....!

2006-11-28 @ 20:17:36
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0