När vintern kom till Jönköping

... Det var idag det! Vaknade för en halvtimme sedan ungefär, David tittade ut och sa att det var snö ute. Jag trodde han skämtade, men icke. Dock ingen mysig snö, utan storm-snö. Det är dessutom inte speciellt kallt, så snön lär nog inte stanna länge. För min del kvittar det, det är mysigt med snö, men storm är jag gärna utan.

David sitter i sängen och läser tidningen, jag sitter här och bloggar. Det är dags för frukost, och sedan ska vi försöka ta oss till Friskis och träna lite. Sedan är det nog dags för mr David att sätta på vinterdäck på bilen. Han säger visserligen att snön knappast lär ligga kvar, men det är väl bättre att ta det säkra före det osäkra tycker jag!


Vinter

Så här ser det ut genom Davids fönster just nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ännu mer vitt hos er än vad det är här. Det har snöat men det försvinner direkt det har landat på marken.

2006-11-01 @ 11:40:03
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emma

Blä, blä. Här är det bitande kallt, klarblå himmel och sol! (Fast den är på väg ner nu)

2006-11-01 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0