Onsdag idag

Jisses vad trött jag är idag. Har sovit dåligt inatt, drömde otrevliga drömmar. Drömmar är konstiga, varför drömmer man saker och ting? Har det verkligen med ens undermedvetna att göra, eller kommer saker bara hux-flux in i drömmarna?

Jag minns en gång när jag var yngre och sov över hos en kompis. På morgonen berättade vi vad vi hade drömt, och jag hade av någon anledning drömt något snuskigt, jag minns inte vad det var, men det var väl typ att någon hånglade (ja, det var snuskigt när man var liten) eller nåt sånt. Hon kollade på mig och sa nåt i stil med "Ja, där ser man vad du tänker på för saker". Oj vad jag skämdes! Inte för att det var ngt att skämmas över egentligen, men jag tänkte ju att 'nu tror hon att jag alltid går runt och tänker snusk, vad pinsamt'.
Julkort
... Haha, som om hångel skulle vara snuskigt. Jag kan komma på flera saker som är snuskigare än så! *fnissar*

Tror jag ska åka iväg till A6 nu, apropå ingenting. Sedan eventuellt åka förbi hos David en sväng och hämta lite saker som jag shoppade häromdagen - julkort, julfrimärken, toapapper med mer. Åker jag vid rätt tid kanske jag tom kan få mig en liten onsdagspuss, hihi!

Imorgon är det torsdag. (Suprise! Haha) Då är det dags för mig och David att se "Bäst före?!". Har sett fram emot det LÄNGE! Och senare på kvällen är det ju 6-poängsmatchen mot FBK. Kanske man skulle kila förbi O'learys och kolla på den. Synd att David jobbar så tidigt nu bara, annars kanske man kunde få sällskap.

Ja just det, apropå hockey, måste ju kolla om det finns biljetter kvar till HV-Modo på måndag. David vill gå med mig :-)

[Kollar]

Jorå, det fanns biljetter, på den läktaren som ligger längst upp vid taket. Kanske inte dom bästa platserna, men... Eller ska man ta ståplats? Fast det är ju roligare om jag och David kan vara mer neutrala :-) Visst, jag vill gärna stå i modoklacken :-D Men frågan är hur kul det är för HV-David. Eller, hur kul skulle det vara för mig att stå i HV-klacken? Så, sittplats sektion O kanske inte är så tokigt trots allt... :-)

Nu ska tv-förmiddagen avslutas med lite Days of our lives, och sedan ska jag åka iväg til A6 som sagt.

Tröööööött!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! var det jag som sa sådär när vi var små om din dröm?! Minns iaf att vi berättade våra drömmar för varann. hahaha. Backstreet Boys och allt vad det var.. *s*

2006-11-22 @ 14:31:51
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: joanna

åhhhhh va orättvist att ni får se modo=(

2006-11-22 @ 15:27:38
Postat av: Storasyster

Emma; haha ja det var du, var nog mest dig jag sov över hos tror jag :-)

Joanna; Ja nu är det bokat och klart, ståplats blev det! Heja heja heja Modo!

2006-11-22 @ 16:51:39
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Erika

Ja, det är jag som är storasyster. Hade tydligen sparat från när jag skrev till systern häromdagen... Haha!

2006-11-22 @ 16:52:22
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Anonym

hmm du ska väl inte stå i hemska hvklacken hoppas jag iaf

2006-11-22 @ 17:42:10
Postat av: Erika

Nej, det blir den kombinerade ståplatsen bredvid bortastå typ.

2006-11-22 @ 19:01:33
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0