Snaaart!

Nu händer det grejer, och ROLIGA grejer. Norrlandsbesök, två helger i rad!
Nu på fredag natt kommer Joanna och Mange ner från Umeå för att gå på HV71-Modo och för att (förhoppningsvis, hihi) hälsa på mig. Ska verkligen bli jätteroligt att träffa dom igen.

Och sedan nästa helg! Då kommer la familia! Systern, pappan, mamman, och mammans "nya" boyfriend. Åhh, så jag längtat! Det är väl ingen som inte vet att jag trivs sjukt bra i Jönköping, men självklart är det tråkigt att ha så långt till familjen. För jag saknar dom.

Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska åka hem över jul eller om jag ska stanna här. Jag köper julklapparna nu, utifall jag inte åker hem. Om jag ändå åker hem så slipper jag ju kånka julklappar när jag åker buss eller tåg.

Om en halvtimme ska jag och Davids mamma gå på friskis och träna. Tycker faktiskt jag är duktig som kommit igång med träningen. För hur många gånger har man inte sagt att man ska börja träna? Hoppas bara man lyckas fortsätta hålla det regelbundet :-) Igår gick jag på sjukgymnastiken, och senare på kvällen gick jag och David till gymmet. Jag gick en halvtimme på bandet, det fick räcka för den dagen. Idag blir det mer allsidig träning. Fast jag är sjukt trött. Sov dåligt inatt.

Sen ska jag hem och städa. I mitt nya liv ska jag inte bara träna, utan även hålla min lägenhet i ordning. Låter bra va? Wellwell, försöka duger... :-)

Kommentarer
Postat av: joanna

hehe tidiga nyårslöften =)

2006-11-15 @ 14:47:15
Postat av: emma

heja heja. Bättre börja innan jul än efter ;D

2006-11-15 @ 15:42:28
Postat av: Sara

Tänk på att det kan vara svårt att få tag på tågbiljetter runt jul.

2006-11-15 @ 19:34:47
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Sara

Föressten heja dig som tränar så duktigt. Det blir inte så mycket för min del tyvärr.

2006-11-15 @ 19:35:46
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0