Då är det illa...

Man vet att man har lite att göra när man slaviskt följer "Våra bästa år", alltså "Days of our lifes". Men jag kan inte rå för att jag är en tv-galning! Och nu är det dessutom spännande. Hope och Zach är borta, hur lång tid ska det ta innan skurken blir avslöjad? Och de genmanipulerade tvillingarna sen! Vad har dom för syfte, var kommer dom ifrån, är dom goda eller onda? Ihh.

Jag måste skaffa ett jobb. Men hur ska jag då få veta hur det går i denna fantastiska (?) tv-serie?! Det är nästan samma sak som Sunset Beach, kommer ni ihåg den? De här serierna har gemensamt att man kan kolla i flera veckor utan att det händer något! Plågsamt är vad det är, och ändå kollar man... Det är idioti det! :-)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag följer det också slaviskt! Fan vad spännande det är nu.. när dom hittade Zack och Lexie!! Hon lär ju åka dit för det.. fan det är ju skitspännande! men jag hatar när tvilligarna ska visa upp sina tatueringar. det är så fult.

2006-10-20 @ 13:59:53
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Emma

Ja Sunset Beach! Det var ju king! ;D

2006-10-20 @ 14:00:44
Postat av: Sara

Sånt där skulle jag aldrig orka titta på. Gör nåt vettigt istället ;)

2006-10-20 @ 18:20:48
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Erika

Sara: Det skulle jag oxå vilja säga till mig själv (eller jag sa det förut). Men nu är jag FAST! :-)

2006-10-20 @ 21:20:41
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0