Ja, men jag vet!

Jag har blivit urdålig på att blogga. Jag skyller allt på David och dålig fantasi. Hihi! :-) Närå, men när jag är med David så blir det ju inte att jag bloggar. Men nej, jag är ju inte med honom 24h/dygn, 7dagar/vecka. Nej, resten skyller jag på dålig fantasi.

Och ja, jag vet... (paus)

AJJJ, JAG FICK HICKA!

(pausen är slut nu)... att jag brukar gnälla på er andra för att ni bloggar för sällan,men det är ju för att jag vill läsa om era liv ju ;-)


Idag läste jag i Metro om en 44-åring som fått 20 000 i böter för att ha delat ut 4 låtar på DC++. Läste även om någon som hade laddat upp Rånarna (har jag för mig det var) som fick 80 dagsböter som straff. I samma tidning läste jag om en överfalls- eller våldtäktsman (minns inte vilket) som även han hade fått 80 dagsböter som straff.

ALLVARLIGT TALAT.

Menar man alltså att EN person är lika mkt värd som en film, eller fyra låtar?? Något mer idiotiskt än detarg får man väl leta efter. Borde det inte ge hårdare straff att misshandla eller våldta någon, än dela ut 4 låtar eller en film? Jag blir förbannad när jag läser om sånt.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fy faan vad ruttet!!

2006-10-19 @ 21:30:45
URL: http://conetti.blogg.se
Postat av: Emma

Håller med.. det är fan sjukt

2006-10-19 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0