Jag är nog inte så vuxen ändå.... :-)

Jag shoppade! JA, det gjorde jag! Olydig och icke-vuxen. Men det får jag ta.

Jag köpte:

  • Byxor och knä-strumpbyxor, Kappahl, 399:- + 29:- (fast med rabattcheck från mor så blev det bara 237:- )
  • Skor, Wedins, 299:-
  • Fickalmanacka för 2007, Bokia, 59:-
  • 2 badhanddukar + en kökskniv, IKEA, 147:- (fast med mitt gamla presentkort som jag fick av mostrarna så blev det bara 97:- )
  • Kattmat 10kg, A6 Zoo, 499:-

Tror det var allt. Inte allt för illa va?

Ikväll när jag kommer hem ska jag betala av min HP-dator med. 1360 kr kvar att betala av. Vilket betyder en räkning på 279:- mindre varje månad. Alla bäckar små....!

För faktiskt, som jag fattade det på damen på soc sist jag var där, var att dom skulle skicka en framställan (hette det så?) till försäkringskassan om att dom skulle få pengar istället för mig, typ. Men jag har ju fått alla pengar. Och därför, om soc gnäller imorn, då lägger jag tåren i ögat och säger att jag missförstått, och att dom ska få sina pengar så snart jag får ett jobb. Tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det går bra i morgon. Kul att ha pengar att kunna shoppa en del för :)

2006-10-26 @ 21:12:33
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: TinaZ

Jag måste också handla...buhuu
Väntar på att få mina pengar för min gamla lgh...innan dess, pjufh! Så är shopping ett minne blott, en dröm om något som är alldeles uuundeerbaart =)

2006-10-27 @ 10:41:27
URL: http://TinaZ.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0