Tjejsnack!

Via Camillas Plats hittade jag en länk till Tjejsnack!. Så hädanefter kommer det bli Tjejsnack en gång i veckan... :-)

Tjuvstartar dock med några frågor från tidigare veckor.

Vecka 41
Fotografering
· Hur mycket fotograferar du? Inte så mkt som jag egentligen skulle vilja!
· Vad för sorts motiv fotograferar du helst? Skulle gärna kunna ta grymma naturbilder eller bilder "i farten".
· Vad har du för kamera? Nikon Coolpix 4100
· Brukar du framkalla dina digitalbilder? Inte än, men vill göra det!
· Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut? Tror det är den när Diana rullar sig i snön... den blir jag alltid lika glad av!


Vecka 40
Skönhet
· Brukar du sminka dig? Nej, bara vid vissa valda tillfällen
· Hur ofta går du till frisören? Alldeles för sällan! Men jag var där i förrgår
· Summa du lägger ner på skönhetsprodukter varje månad? Oj. Runt 50-lappen kanske
· Vad köper du för produkter? Schampo, balsam, tvål... :-)
· Ditt bästa skönhetstips? Öhhh... "om du inte har nån koll så be nån annan fixa" (Syrran är min fixa-person!


Vecka 39
TV
· Vilka TV-serier följer du? Gilmore Girls, Desperate Housewives, Insider, Greys Anatomy, Cityakuten mm
· Brukar du titta på nyheterna? Inte regelbundet men det händer
· Vad skulle du aldrig titta på? Fling...  Tur det är nerlagt
· Hur ofta/mycket tittar du på tv? Nån timme om dan blir det. Minst.
· Hur många TV-apparater har du? 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0