En dag i solen

Det har varit en varm och härlig dag! Vi har varit i Davids mormors sommarstuga. David har klippt gräset (typ) och hans mamma och mormor har plockat äpplen. Även jag plockade några äpplen, och satt upp lite gardiner, men gjorde ärligt talat inte så mkt som jag kanske borde ha gjort för att känna mig nöjd. Jag kan väl inte rå för att jag är sjukligt rädd för getingar? Och äppelträd --> nedfallna ruttna äpplen = Getingar i massor. USCH!

För övrigt är min pojkvän riiiiiktigt läcker... ;-)

DavidÄpplen

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha jag vet hur det är det där med getingarna! Ingen lek!
Jag försöker ringa pappa men han har bara upptaget.

2006-09-27 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0