Så duktig!

Nu har jag varit duktig IGEN! Städat och dammsugit där mina katter dragit fram (ja, dom är rysligt duktiga på att få lägenheten att se ostädad ut)

Sedan har jag möblerat om med! Flyttat på byrån och bokhyllan, och tagit in rottingmöblerna från balkongen och ställt dom där jag hade byrån och bokhyllan förut. Telefonen och modemet ligger inte längre på golvet, utan jag har spikat fast sladden vid väggen (med sånna där pluppar, ni vet) och ställt dom lite passande på glas-/rottingbordet. Det blev faktiskt fint! Har även lagt ut en annons på blocket för att sälja mitt databord, och om inte någon vill ha det så skänker jag det till typ Erikshjälpen eller nåt. Och om inte dom vill ha det, då hamnar det på skroten! Enkelt och bra. Som om inte det var nog, så har jag även burit ner lite prylar i källaren. Och sökt jobb med! Vem visste att jag kunde vara så duktig?

Kvällens belöning tror jag kommer bestå av Max och en hyrfilm. Har länge velat se Hotell Rwanda, så om VIP har den så ska jag hyra den. Om inte VIP har den....Då hyr jag något annat istället. :-) Eller så kollar jag på nåt "spännande" på TV. David jobbar till mitt i natten nån gång, och då ska jag hämta honom. Ska göra en tårta formad som ett hjärta innan dess med... :-)

Åååååhhhhh va jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojoj man får ju nästan lite dåligt samvete när vissa är så energiska =)

2006-09-22 @ 19:33:12
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Moster Eva

JÄTTEFIIN hemsida verkligen!!!! Du är bäst du!!!
Kraam från moster som åker till Spanien i morgon!!! Packar som en dåre nu...

2006-09-22 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0